Min tisdag

Igår gick jag en kvart tidigare från jobbet. Jag kände för att komma hem lite, lite tidigare. När jag kom till pendeln så var den inställd och pendeln efter var sen. Så jag kom hem senare än vanligt. Typiskt!


När jag väl kom hem så började jag flytta datorn och datorbordet från sovrummet till vardagsrummet. Jag hann precis få igång bredbandet när det var dags att ge sig iväg till friskis för att gå på ett box-pass.


Det kryllade av folk i box-hallen och det var ett himla kackel. Den nya ledaren som vi har fått på tisdagar är ganska så dålig. Hon är inte så värst glad. Hon är inte så bra på att peppa och hennes pass överlag är ganska så trist. Hon inleder passet med att man ska gå runt i en cirkel och vrida på sina handleder. Igår var det ungefär så pass långt som jag och Annelie kände för att vara med. Sen drog vi. Vi drog till gymmet och fortsatte vår träning där. Undrar om vi kommer känna oss mer motiverade för boxning nästa tisdag???


I början var det väldigt tungt....


....men efter ett tag gick det bättre ;)


Kommentarer
Postat av: Annelie

hahhahahahahaha

2008-10-08 @ 09:14:49
Postat av: Katja

ja instämmer med föregående talare! :-D

2008-10-08 @ 11:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0