Jobb + Rättvik

Hej hej,

Idag jobbar jag hemifrån. Faktiskt väldigt skönt. Steg upp halv åtta istället för fem i sex. Sitter fortfarande framför datorn i morgonrock och rufsigt hår. Mange har t.o.m fixat så jag kan jobba med dubbla skärmar. Så det är nästan som på jobbet förutom att jag inte har någon "mousetrapper". Men jag tror inte det kommer bli så här varje fredag. På fredagar har jag ju lunch med "behö-brudarna" :)

I eftermiddag runt halv fyra kommer ma, pa och Je och hämtar mig. Vi ska upp till Rättvik i helgen och gå på höstmarknad. Ska bli mysigt. Jag tänkte eventuellt köpa en till "Mörk-Sugga". Söt va?!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, jobba hemma, Lyx. Nån gång kommer vi förbi o drar ut dig på kortpromenad :)

Hälsa Dalarna från oss o ha en härlig helg. Kramkram

2008-10-03 @ 11:59:10
Postat av: Johanna

förresten, vad är Mörk-sugga för någe?

2008-10-03 @ 12:02:50
Postat av: Camilla

Jag undrar oxå vad en Mörk-sugga är för nått?

2008-10-03 @ 13:09:35
Postat av: Anna Frans

En mörksugga är den där svarta saken som jag har klistrat in en bild på :)

Det är en liten träbit på 7 cm + svans som man kan ha i bokhyllan.

2008-10-03 @ 13:28:22
Postat av: Katarina

Jag hoppas du inte jobbar hemma alltför ofta på fredagarna. Våra luncher vill jag inte vara utan :-)

2008-10-03 @ 15:06:39
Postat av: Annika

Halloj! Hoppas du får en mysig helg. Min kollega Katarina ska också på marknaden. Så ses du en kvinna med lockigt hår som far fram som en virvelvind med 700 kassar, då är det hon!



Hälsa familjen.



Kram kram

2008-10-03 @ 16:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0