Hur har helgen varit?

Nu ska jag ta mig lite tid till att berätta lite kort om helgen. Den blev så bra som jag hade hoppats på. I fredags strosade jag runt lite på stan innan jag mötte Mange vid 18-rycket. Vi skulle ju gå till en optiker och prova bågar, men optikern stängde kl. 18 så det blev inget med det. Istället åkte vi till Amaranten och tog en drink. Vi försökte få plats på någon restaurang på Kungsholmen men det var kört. Så vi åkte hem till Sumpan och käkade på Gusto. Jag fick supergod mat och vinet slank ner utan större ansträngning. Vi hade det jättemysigt hela kvällen innan jag somnade sött på soffan.


I lördags bar det av till Vingis och familjen Blixt. På dagen pysslade vi lite med kidsen. Vi gjorde smycken och målade med olämpliga glitterpennor ;) Det bjöds på goda trasiga pannkakor. Jag älskar trasiga pannkakor! På kvällen åt vi gott igen och drack hallondrinkar. Det jag kommer att minnas mest från denna helg är att jag NÄSTAN vann mot Cilla i armbrytning. Nu ska jag börja träna armarna stenhårt så jag tar henne nästa gång, hehe! Jag har aldrig någonsin tidigare haft en chans mot Cilla. Hon har bara behövt blåsa på min arm så har den åkt ner i bordet. Men nu jävlar ska det bli andra bullar!! Vad säger du Cilla? Antar du utmaningen? Vinnaren får 10kr.


Kommentarer
Postat av: Katja

hahaha! det är bra att lägga upp tydliga mål med sin träning! :-D

2008-10-13 @ 13:22:48
Postat av: Camilla

Haha jätte kul! heja anna heja anna

2008-10-13 @ 13:32:20
Postat av: Cilla

Jag antar utmaningen, men jag tänker oxå träna mina armar. ;-) Så du får nog träna riktigt hårt om du tror att du någonsin ska vinna!!!

2008-10-13 @ 14:14:46
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Madde

Mysig helg du har haft,själva har vi tömt nästan allt i vardagsrummet.Hur gick det när du och Jessica körde armbrytning förra veckan? Kram

2008-10-13 @ 18:45:11
Postat av: Anna Frans

Henne tog jag ju lätt, den lilla stickan.

2008-10-14 @ 08:10:39
Postat av: Katja

Jag vill oxå va med o bryta :-D

2008-10-14 @ 09:03:38
Postat av: Anna Frans

Vi kan ju ha en turnering hemma hos Camilla och Fredrik på lördag.

2008-10-14 @ 10:49:11
Postat av: Katja

jaaa, hahaha :-D

2008-10-14 @ 12:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0