Födelsedag!

Strax bär det av till söder för en middag på A La Crepe med Mange. 
Jag har fått boxningshandskar av honom i present. Passa dig, Annelie ;)
Men tyvärr så var de förstora. Får hoppas att det finns någon mindre storlek.
Har även fått en parfym så nu luktar jag gott.
Å så fick jag en väckarklocka. Lite otippat, hihi. Men nu ska vi sluta utsätta oss för mobilstrålning om nätterna.
Å så 3 röda rosor som pricken över i:et.
Jag får blommor 1 gång om året och det är när jag fyller år :)
Nu ska vi dra!

Hej Hej!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas ni hade en trevlig middag och att maten var god :-) Grattis igen kram

2008-10-25 @ 08:36:42
Postat av: Annelie

ö-öööuuu, nu e ja lite rädd ;-) Hoppas de blev en fin födelsedag! ses imorrn! kram

2008-10-25 @ 15:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0