17 - 19 oktober

Fredag


I fredags var jag med mamma på IKEA. Jag shoppade lite smågrejer, bl.a nya lampor till köket, lite lådor till skafferiet som jag tänkte ha mjöl och sådant i och självklart köpte jag den obligatoriska toalettborsten som man alltid handlar på IKEA.


Sen åkte jag med till Skogås och käkade lite med mamma och pappa och kollade lite IDOL.


Vid 21-tiden var det dags att bege sig hemåt, men på vägen gjorde jag ett stopp hos Camilla och Fredrik. Hemma hos dem kunde man även hitta Katja.


Lördag


Mötte Katja på söder för att hitta en party-top till henne. Det gick ju inte så värst bra på den fronten. Men vi fick oss i alla fall ett par nya byxor var. Efter besöket på Ringen Centrum åkte vi till Sickla. Där hittade vi fortfarande ingen party-top. Sista stoppet blev i Solna och där hade vi tur, där hängde "The top".


På kvällen var det fest hos Camilla och Fredrik. Det var en mycket rolig fest. Stämningen var på topp och alla var glada och snygga. Vi fick besök av en människa utklädd till apa som dansade och delade ut bananer. Ingen vet vem denna apa var. Kommer vi någonsin få reda på det? Sen hände det en till liten knasig grej. Folk började hux flux byta kläder med varandra. Jag var inte delaktig i denna kläd-bytar-dag men de som var det tyckte säkert det kändes logiskt och praktiskt eller nåt... Heheh... Kul var det i vilket fall som helst.


Söndag


Sov ganska länge igår. Men sen var det fullt ös hela dagen. Rensade garderoben, byrån, skafferiet. Tömde sovrummet, rev tapet i sovrummet. Städade på muggen, tog hand om våra blommor, tvättade, målade naglarna och käkade glass. Sen kollade jag på filmen "In her shoes" på Trean. Jag tyckte det var en ganska bra söndagsrulle. Efter det var det dags att sova. Men det känns som att jag aldrig riktigt somnade. Så nu sitter jag här och väntar på att John Blund ska anlända....


Ikväll kommer Magnus hem från Tyskland. Det ser jag fram emot. Undrar om jag får någon tysk present av honom?? Kanske en flaska vin från Mosel, eller en skiva med "Tokio Hotel" eller kanske ett par Lederhosen. Spänningen stiger!!


Kommentarer
Postat av: E

Gillar ditt sätt att skriva och din glöd att göra grejer! Är precis inne i en 100milsflytt nu och LÄNGTAR tills jag får fixa i ordning allt. Kul att du nämner toaborsten som alla alltid handlar vid IKEA-besök ^^ Pyss, E!

2008-10-20 @ 10:01:28
URL: http://lifeofe.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tack för senast :-)

2008-10-20 @ 13:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0