Sammanfattning

Så här på måndagar brukar det ju bli en sammanfattning av hur helgen sett ut. Denna måndag är inget undantag.


I fredags var jag och gymmade med Annelie. Efter det hyrde jag en film (Flyga Drake) och åkte hem till soffan. Filmen var bra, men boken är bättre.


I lördags satte Magnus upp de sista listerna i sovrummet. Efter det ställde vi alla möbler på plats och jag blev SÅÅÅ nöjd med resultatet. Måste bara piffa upp med lite lampskärmar, ljus och några krokar. Sen är det klart. På kvällen kom fam. Bendix över på middag. Det serverades lite för-snacks, sen kycklingspett, laxspett (som tyvärr vart väldigt torra), såser, potatis och sallad. Till efterrätt blev det cream brulée. Vi hade det mycket trevligt och det var kul att få träffa Freja igen. Hon är så himla söt, lilla tjejen. (Rikard och Lotta är också ganska söta.)


Igår var jag hos syrran. Ma, Pa, mormor och morfar kom också dit. Mamma bjöd på Fars Dag-fika och syrran stod för sittplatserna. Sen var det dags för boxning. Årets tråkigaste pass. Jag och Annelie var så omotiverade så det kändes nästan lite onödigt att vi var där. Jag var hungrig, trött och kände mig som en hösäck. När jag kom hem kastade jag snabbt ihop middagen och åt tills det inte fanns någonting kvar. Sen var det slappafton i soffan.


Jo, det där hemliga paketet som jag fick har jag varit och hämtat ut. Det var en idol-bild på Julia inkl. ram som nu pryder min bokhylla. Jag är ju faktiskt Gudmor.


Snart är denna arbetsdag till enda. Flitens lampa har lyst skarpt här idag. Jag pysslar med faktureringsunderlag (för första gången). Det gäller att tänka till så det blir rätt.


Vad ska ni göra ikväll? Jag ska kolla på Färjan och äta potatis!


Hej svejs!


Kommentarer
Postat av: jonna

För mig såg gårkvällen ungefär likadan ut för min del...slappa på soffan å tittade lite på färjan medans tomas spacklade köket!!! Fast för oss blev det ris å kassler!!

2008-11-11 @ 08:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0