Punkt

Tänkte att jag skulle ta och blogga lite nu... men kommer inte på något att skriva om så det här får bli ett inlägg där jag bara staplar upp lite olika punkter.


 Punkt 1: I helgen har jag sett 2st filmer. Den ena heter "Once". Den har även Mia skrivit om i sin blogg. Det var därifrån jag fick tipset om att hyra den. Jag tror jag gillade den filmen. Det var väldigt mycket sång i filmen, men låtarna var så bra så det vart ändå OK. Plus att filmen hade små ljusglimtar som fick en att le. Den andra filmen jag sett heter "WΔZ". En thriller med Stellan Skarsgård. Den var bra, spännande. Men obehaglig eftersom den handlar om tortyr.


Punkt 2: Jag gillar låten "Sweet about me" väldigt mycket. Den framförs av: Gabriella Climi. Lyssna på den!


Punkt 3: Det har pågått en intensiv renovering av sovrummet hemma hos oss. På 1 vecka har Magnus målat om taket, rivit tapet, spacklat, målat med häftgrund, målat väggarna gråa, lagt golv och nästan satt upp alla lister. Jag är mycket nöjd med resultatet. Men tyvärr fick jag ställa in middagen som jag hade planerat in i lördags med fam. Bendix och fam. Adolfsson. Det hade nog inte blivit så värst kul för Wilda att bara kunna sitta vid köksbordet en hel kväll. Hela vårt hem har sett ut som ett slagfält.


Punkt 4: I torsdags när jag kom hem hade Magnus köpt en 46 tum´s TV. Igår lämnade vi tillbaks TV:n till Net on Net. Den var alldeles för STOR och bilden var kass. Så nu har vi en 14 tum´s TV istället i vardagsrummet. Pluttigt!


Punkt 5: Nu måste jag jobba!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Vad duktiga ni har varit tycker jag. Skönt att det är klart nu!!



Kramis

2008-11-04 @ 11:07:36
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Visst är det skönt när det händer ngt :-)

Ska bli kul att se resultatet någongång... Kolla Tv på Media market, dom har jätte bra priser!

2008-11-04 @ 14:02:20
Postat av: Mia

Jag har Once-musiken i bilen. Myyyys!

2008-11-05 @ 11:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0