Present

Igår var jag i Solna Centrum med Johanna. Det var trevligt, det var ett tag sen vi sågs. Vi tog en god fika på Espresso House och sen kikade vi lite i butiker. Provade lite nyårsblåsor och klämde på handväskor och plånböcker.

2 minuter innan centrumet stängde smet vi in på Body Shop. Tjejen i kassan höll lite extra öppet för oss men hon fick ju sälja för över 400kr så hon tyckte nog det var OK. Jag använde upp mitt presentkort som jag fick av mormor och morfar. Så nu kommer jag dofta så gott så. När man handlade för över 400kr fick man en gåva bestående av en neccesär med lite småplock i. Se bara vad mycket kul det blev.


Tack MM och MF!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Såg du Insider i gårkväll??

Det handlade om övergepp mot djur. I min blogg har jag startat en diskussion.

Gå gärna in å läs inlägget och lämna din kommentar om ämnet!

Vi måste få ett stopp på detta!



Kram*

2008-11-13 @ 08:31:45
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Mia

Åh va mycket mys!

2008-11-13 @ 12:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0