Nedräkning inför helgen

Hej,

Jag och tanden mår bra idag. Lagningen var över på en kvart och det behövdes ingen bedövning.

Om 30 minuter är denna arbetsdag slut.

Ikväll ska jag möta Annika i Farsta. Vi ska gymma och köpa lussekatter. Sen åker vi hem till Annika och Kim och käkar middag och dricker lite wess wein. Ska bli så trevligt så.

Imorgon får jag se vad dagen har att erbjuda. På kvällen ska jag hem till Johanna som har barn- och mansfritt. Vi ska nog käka räkor och dricka vin (såklart).

På söndag är det dags för konsert på Cirkus. Denna gång är det Bo Kaspers Orkester som står för underhållningen. Innan konserten blir det middag på ett söder-hak. Jag är så himla sugen på en rejäl portion grillbiff, pommes och bea, restaurangstyle!

Vad ska ni göra i helgen??

Kommentarer
Postat av: Madde

Vilket sammanträffande,vi ska också på Bo Kaspers konsert på Cirkus.Vi kanske ses? hihihi

2008-11-21 @ 17:10:11
Postat av: Johanna

Ingen bedövning? Starkt jobbat tjejen :)

Imorgon ska jag måla några lister hade jag tänkt, sen korka upp en flaska vin när du kommer. På söndag tänkte jag hinna med att simma lite på Centralbadet innan familjen kommer hem.

2008-11-21 @ 18:05:00
Postat av: Systra

nämen jag ska också se bosse på söndag ;)

2008-11-21 @ 21:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0