Le då - för faan!

Jag var i Farsta på lunchen idag och käkade på Forno Romana. När jag kom fram till disken sa jag vad jag ville äta och visade fram mitt Telia-leg eftersom vi har rabatt där. Killen i kassan tittade på mig och sa:

-          Kan du inte le lite när du pratar?


Då blev jag skitsur och sa: Jag kanske inte känner för att le JUST NU!


Jag blir verkligen irriterad när främlingar säger åt mig att le. Jag kan ju inte hjälpa att jag ser ut som en surkart när jag är normal. Man får ju ont i kinderna om man ska le hela tiden ;)



Hihihihihi

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vad var det för pissmyra? Jag tycker inte du ser sur ut, du är en av dom gladaste människor jag känner :)

Hoppas ni får en trevlig helg. Kram

2008-11-14 @ 15:01:40
Postat av: Madde

Innerst inne tror jag att han försökte med en liten flirt,kanske? Eller tänk på vad din tandläkare tyckte om dig.Trevlig helg!

2008-11-14 @ 15:42:58
Postat av: Annika

Amen hallå! Kunde han inte säga det på ett finare sätt? Eller vara tyst? ;O)Jaja, det kanske var som mor din sa, han kanske stötte på dig. Rätt osmidigt, men ändå.



KRAM!

2008-11-14 @ 16:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0