Kors i taket – en trevlig tisdag

Tisdagar har alltid varit min "hat-dag" på veckan. Det är långt kvar till fredagen. Man är lite tröttare på tisdagar än på andra dagar. Tisdagar är alltid tråkiga på jobbet. På tisdagar måste jag anstränga mig på gymmet (sånt är ju jobbigt).


Men igår var det faktiskt en trevlig tisdag. Vid halv fyra hörde Katja av sig och sa att hon var i krokarna med bilen så jag fick skjuts hem plus 1 timmes flex. Mycket skönt.


På kvällen åkte jag, Annelie och Katja till gymmet och hade ett givande träningspass. Efter det käkade jag och Katja middag på en libanesisk restaurang i Sumpan. Otroligt god mat, gott med vin, mysig inredning, bra service och trevligt sällskap. Kom hem vid 23-tiden och var på strålande humör. Passade på att störa Magnus i hans studier med onödig info innan jag somnade gott för att sedan vakna upp till en ny underbar onsdag!


Helgen närmar sig med stormsteg!


Kommentarer
Postat av: Lina

Nu äe de redan onsdag =P

2008-11-12 @ 11:45:21
URL: http://lajnissvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0