Kommer inte på någon rubrik

Vilken tur att jag fixade håret i morse och sminkade mig lite piffigt. Sen trycker jag ner en mössa på huvudet + luvan på jackan. Ger mig ut i snön och känner hur alla snöflingor (eller vad det nu var) dras till min ögonlock så att mascaran hamnar på helt fel ställe. Såg ut som ett blötdjur när jag väl kom till kontoret. Men jag frös i alla fall inte. Man måste alltid tänka positivt.


Helgen har varit mycket trevlig. I fredags var jag och Annika på gymmet i Farsta C. Sen åkte vi hem till Annika och Kim och käkade mat och drack vin. Det var jättetrevligt. Jag och Kim var kanske lite väl fnittriga. Annika blev nog lite trött på oss ;)


I lördags kände jag för att hitta på något riktigt kul!! Jaaa, vi åker till IKEA! Å så blev det. Jag behövde inte ens jobba på någon övertalningsteknik för att få med mig Mange.


På kvällen var jag hemma hos Johanna. Vi käkade räkor och drack mousserande. Det var så förbaskat gott. Rökta räkor, mmmmm!!! Trevligt hade vi också.


Igår kändes nästan som en lördag fast det var en söndag. Jag och Mange mötte upp fam. Fransson på restaurang Stekpannan. Jag fick min efterlängtade köttbit med pommes och bea. Efter det åkte vi till Djurgården och Cirkus där Bo Kaspers underhöll oss i två timmar. Vi hade superbra platser. Bosse pratade t o m om våra platser. Att man känner sig lite som Kungen och Drottningen när man sitter där. Konserten var mycket bra och vi var väldigt nöjda allihop. Jag gillade att det var så mycket instrument uppe på scenen. Det var orgel, piano, dragspel, trumpet, 40 olika gitarrer, stora trummor, små trummor och bandet böt titt som tätt plats med varandra. Mycket bra!




Kommentarer
Postat av: Annika

Haha, ja, lite trött blev jag på er. Men det gick över. =) Fredagar sucks när man är så trött. ;O)

Låter som att resten av helgen var najsig också. Vi har också haft det toppen!



Kramis

2008-11-24 @ 09:41:00
Postat av: Madde

Ojojoj va himla bra det var igår kväll.Först mycket god mat.Och sen denna fantastiska konsert.Jag vill se dom igen,snart,nej-nu-på en gång!!!!! Kram

2008-11-24 @ 19:39:49
Postat av: Anna Frans

Vi sticker till Köpenhamn, de spelar där imorron!

2008-11-25 @ 14:53:53
Postat av: Madde

Jag tror inte att vi hinner.Spelningen börjar säkert 19.30

2008-11-26 @ 17:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0