I did it!

Jag har upplevt en helg i ungdomens tecken. Jag har lyckats festa till det rejält två dagar i rad. Trodde inte det skulle vara möjligt nu när man är hela 29år. I fredags var planen att det skulle bli en stilla kväll med väninnorna. Å kvällen var ganska så stillsam tills kl. slog 02.00. Då tog jag fram Ouzo-flaskan och svepte två snabba shots. Sen tog jag en till liten shotting bara för att... Jag var ganska så bakis i lördags och sov mest hela dagen. Men kl. 19.00 var det dags för party igen. Då åkte jag och Annelie hem till syrran i Stureby. Vi lyssnade på "Anna-och-Jessica-musik" och drack mangodrinkar och öl.  Strax efter kl. 23 åkte vi till Gamla Stan och gick på "Medusa". Det är ganska så mycket yngre människor där men jag har ändå alltid jättekul när jag är på det stället. De spelar såååå bra musik.


Igår var jag ju så klart tvungen att samla på mig lite vuxen-poäng som jag blev av med under fredag- och lördagnatten. (Jag ska aldrig mer shotta). Så igår bakade jag en sockerkaka, rullade köttbullar och satt med bokföringen för företaget.


Kommentarer
Postat av: Ferhat

God morgon!



Allt bra med dig idag?



Ha en bra dag :)

2008-11-17 @ 08:44:51
URL: http://ferhat.blogg.se/
Postat av: Cilla

haha, vad duktig du är som kan festa så mkt. Bra där med vuxenpoängen på söndagen! Kramis

2008-11-17 @ 08:57:43
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Annelie

Några annelie-låtar blev de ju faktiskt oxå hos Jessica :-)

2008-11-17 @ 10:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0