Underkläder

Här om veckan såg jag ett romantiskt underklädeskit i H&M katalogen.
Åh, tänkte jag, det där vill jag ha.
Idag var jag inne på H&M och då hängde linnet och trosorna där och såg så fina ut.
På lördag är det ju bröllop så då tänkte jag att jag skulle vara lite fin för Magnus på kvällen. Så jag slog till och köpte kitet. Nu har jag precis provat kitet och jag ser ut som en blommig tant med hängröv. Hur kul är det???? Här försöker man vara lite fin och så skiter det sig totalt. Jaja, Magnus får sig iallefall ett gott skratt på lördag och det betyder ju också mycket :)

I framtiden ska jag köpa big size pyjamaser, heltäckande. Sparkdräkt kanske??

Kommentarer
Postat av: Systra

hahaha det såg fint ut på galgen iaf

2008-05-13 @ 08:44:16
Postat av: Annelie

hahahahaha

2008-05-13 @ 10:54:09
Postat av: Petra

HAHAHAHA.....nu fick vi andra oss oxå ett gott skratt!

2008-05-13 @ 19:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0