Nu är den min

Igår fick jag äntligen köpa väskan jag trånat efter så länge. Igår hade jag lite ångest över inköpet för jag tyckte den var lite för dyr. Men nu känns det bra och jag trivs mycket bra med min väska. Den doftar äkta.


Jag var även hos frisören och klippte mig lite. Men jag fick en supersvår fråga av frisören;

- Hur mycket vill du att jag klipper?

- Eeeeee, så det blir fint, svarade jag.

Jag hade ju trott att det skulle räkna med att jag sa; - Klipp page. Jag tänkte ju inte på att det fanns olika längde på page ;)

Hur som helst, det blev rätt så bra.


Jag gjorde även lite andra inköp i går. 2 stycken klänningar som jag hittade på "Vero Moda". Å så köpte jag en volymprodukt för håret som ser ut som mjöl som man masserar in i hårbotten och sen är det bara att rufsa till kalufsen. Hel skumt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0