Lås problem

Igår var det dags för boxning med Annelie igen. Fem i sju struttade jag ner till bilen. Petade in nyckeln i låset och vred om. Bilen öppnades som den skulle, men sen var det kört. Jag fick inte ut nyckeln... den satt fast! Stenhårt! Efter en del försök till att få ut nyckeln fick jag tillslut ringa efter Mr Muscle; Magnus. Han fick också kämpa en del med nyckeln men tillslut fick han ut den. Då gick det helt plötsligt inte att låsa bilen. Jag fick ringa till Annelie och ställa in boxningen. Efter en stund, hux flux, gick det att låsa bilen. Så då ringde jag Annelie och meddelade att boxningen blir av ändå. Efter det gick det inte att ÖPPNA bilen. Jag fick ringa till Annelie igen och meddela att det INTE blir någon boxning. Sen fortsatte Magnus vrida och vända på nyckeln och sen, hux flux igen, så funkade det att både låsa och öppna. En fjärde gång ringde jag till Annelie för att meddela att vi kunde åka och gymma istället om hon ville. Men då hade Annelie redan kommit hem så hon hade ingen lust att vända igen. Förståligt. Jag lyckades lura med mig Mange till gymmet istället och det var ganska trevligt. Magnus kom med lite heta tips som jag tog till vara på. När man tränar triceps ska man tydligen stå som en anka... Läckert!


Kommentarer
Postat av: Annelie

haha ankan ser ja fram emot å få prova nästa gång vi gymar :-) ja å nilma va ute å sprang igår istället, hon tyckte de va jättekul! ja tyckte mest de va jobbigt... :-)

2008-05-14 @ 17:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0