Klagobrev till arrangören

Nu har jag precis knypplat ihop ett klagobrev som jag ska skicka till arrangören för gårdagens konsert.
Det var nämligen så att "ordningsvakterna" fick för sig att släppa ut folk genom nödutgångarna innan konserten var slut. Dessa 3 nödutgångar har inte blivit smorda på väldigt länge. Så de gnisslade utav bara f**n. Vi satt ganska nära dessa utgångar och fick säkert 5 låtar sabbade. Publiken vart sur och skällde på vakterna. Men de verkade inte lyssna. Stämningen dog och jag blev förbannad.

Men jag är glad nu :)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad trist!

2008-05-23 @ 15:44:55
Postat av: Madde

Jag tror att vi slipper gnisslande dörrar när vi ska på Mr Potts konsert i Helsingborg,för det är utomhus!

2008-05-23 @ 18:13:16
Postat av: Camilla

Jag förstår om du blev sur, det skulle jag oxå blivit... dumma korkade vakter som inte kan tänka :-/

2008-05-23 @ 19:35:10
Postat av: Petra

Skulle vilja se det där arga brevet, har lite svårt att se dig arg! ;-)
Nu har jag oxå börjat....kunde inte låta bli!
petrafrinell.blogg.se

2008-05-23 @ 20:40:33
URL: http://petrafrinell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0