Helgen + Ingenting

Jag har ju glömt att rapportera om hur helgen sett ut. Jag tyckte tydligen det var viktigare att rapportera om mina fötter... Men så är det inte egentligen, för helgen var mycket bra.


I fredags var jag på porrengöring hos Teodora. I vanliga fall åker jag raka vägen hem efter en sån behandling. Jag blir ju så röd och sönderklämd i hela ansiktet. Men denna gång åkte jag istället till Gusto i Sumpan och mötte Mange och tog ett glas vin. Det måste väl räknas som vuxenpoäng när man visar sig offentligt på det sättet och inte bryr sig ett dugg??


I lördags åkte vi hoj till Värmdö och hälsade på Rikard och Lotta. I det hemmet är de alltid redo för spontanbesökare. Det grillades korv och Lotta hade en sockerkaka i ugnen, alltså en riktig sockerkaka. Bullen i ugnen var också kvar. Det var jättetrevligt och vi njöt av värmen på altanen.


På lördag kväll var jag hemma hos Johanna, Daniel och Colin. Vi kollade på ESC. Kan bara instämma med Petras och Mias inlägg om att det var katastrofalt dåligt.


Igår var det ju Mother´s Day. Vi samlades hela familjen på Hornstull och gick en sväng på "Street" sen promenerade vi vidare till Norr Mälarstrand och tog en fika på Mälarpaviljongen. Sååå härligt! På kvällen åkte jag och Mange till Cajsa. Lämnade några blommor och gosade med vovve-valparna. De är "stora" nu.


Idag fick jag lön. Jag hade gjort upp en plan om att shoppa fet mycket!! Jag var så laddad. Men när jag kom till Farsta så hittade jag INGENTING. Jag kom hem med ett par nylonstrumpor och 1 liter filmjölk. Jag blir orolig när jag beter mig så här. Vart ska det sluta?? Jag får ju aldrig sluta älska shopping!!! För info... väskan jag vill köpa fanns inte i Farsta. Annars hade jag iallefall köpt den, så klart.


Guten Nacht!


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hej kompis, varför
finns det två likadana inlägg??

Kramis

2008-05-27 @ 07:22:44
Postat av: Johanna

Vad hände med skorna??? Jag som var så avis på din shoppingrunda, du får ladda om och ta nya tag!

2008-05-27 @ 14:16:06
URL: http://www.nogg.se/mammamu78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0