Första golfrundan

Idag har jag och Magnus varit och spelat golf hela dagen. För mig var det premiär-rundan får i år. I golf pratar man ju en del om svingen. När det gäller mig kan man även prata om mina mood swings. De är verkligen som en berg-och-dalbana. Antingen så studsar jag runt på banan, sjunger och skrattar eller så är jag så jävla förbannad och svär som aldrig förr. Jag har även använt uttrycket "JAG HATAR GOLF" några ggr idag. Men de sista 9 hålen gick ändå ganska så bra så jag var på gott humör när rundan var över. Nu är vi helt slut båda två och det är skönt med en soft lördagskväll framför tv:n.

Imorgon ska jag följa med ma och pa en sväng till Kista. Ska hjälpa mamma hitta en klänning till Maria och Rickards bröllop. Efter det ska vi möta upp Mange vid "Gröna stugan" för en fika och lite promenad vid Lötsjön. På kvällen ska jag spöa skiten ur Annelie, som vanligt på söndagar ;)

Kommentarer
Postat av: Madde

TACK för hjälpen igår med klänningsköp och lite bonusköp.

2008-05-12 @ 19:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0