En obehaglig upplevelse

Så här års får man ju alltid räkna med skavsår på fossingarna. Man börjar känna efter ett tag att man fått ett nytt. Men man vet ju sällan exakt när det inträffade. Men igår upplevde jag en helt ny känsla. Jag kände hur skinnet släppte bak på hälen och krullade ihop sig i en rulle. Sen gjorde det satans ont. Väldigt obehagligt. Just det där rullandet var läskigt. Jag kände hur jag flåddes levande.


När jag berättade för Magnus imorse om min upplevelse fick jag lite sympatier tills han fick se skavsåret. Då började han skratta. Tänkte att ni kanske var lite mer förstående ;)


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hahaha, jag har full föståelse faktiskt. Har hela hälarna fulla med plåster idag och jag kan knappt gå i mina nya skor. Men ska man vara fin så får man lida pin.......

2008-05-29 @ 10:25:03
URL: http://cillablixt.blogg.se
Postat av: Annelie

hahaha
Av mej får du iaf sympatier, ja e ett skavsår kan man säga, har dom jämt! Å de gör ju så ooooont! även om dom e små

2008-05-29 @ 16:42:09
URL: http://lundare.blogg.se
Postat av: Katja

stackars stackars dej!!

2008-05-29 @ 20:12:01
Postat av: Camilla

Jag vet precis hur det känns, jag köpte ett par nya jumpaskor som var väldigt hårda där bak... när jag kom till jobbe o skull ta av mig dom rullade mitt skinn oxå av, märket blev stor som en 5-krona, jag rös i hela kroppen trodde jag skulle svimma... kan oxå lägga till att jag fortfarande inte kan använda skorna, är livrädd att det ska hända igen...

2008-05-29 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0