bara vi

Jag måste verkligen få rekommendera en restaurang jag var på igår med mina "gamla" kollegor. Den heter BARA VI och ligger på Skånegatan 57. Miljön var väldigt mysig, hemtrevlig. Personalen skötte sig. Speciellt tjejen i servisen som serverade mig vin. Hon hällde upp så mycket vin att jag nästan fick hålla i glaset med två händer. Det är mycket vin det. I högtalarna spelades Coldplay, Winnerbäck och Pet Shop Boys på en lagom hög volym. Man kunde prata med sitt sällskap utan problem. Det gick även att tjuvlyssna på vad de sa vid bordet bredvid utan problem. Maten var också god. Det är ju en ganska viktig del när man går på restaurang. Jag åt blåmusslor, mumsigt. Katta, Ann och Anett käkade pastan och den var de nöjda med. Johanna åt oxfilé och den smakade också bra.


Vi hade en trevligt kväll och jag fick lite "vuxen info" gällande barnafödande och ekonomi.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag instämmer, mycket trevlig restaurang. Men det goda sällskapet gjorde kvällen otroligt trevlig :)

2008-05-15 @ 09:09:02
URL: http://www.nogg.se/mammamu78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0