Veckonytt!

Hej och välkomna till "Veckonytt"!


Vi börjar med en väderrapport. Snön har fallit på oss i flera dagar. Det är halt och jävligt men än så länge har jag inte ramlat. Troligtvis kommer jag ramla för mina skor är inte gjorda för snöväder. Men jag vägrar sätta på mig mina fula vinterkängor.


Utrikes: Jessica och Maria och Rickard kommer snart hem från sina utlandsresor. Jag längtar lite efter mina små pepparkaksgummor/gubbar.


Inrikes: På fredag kommer Cilla till storstan. Vi ska avnjuta en bit mat på fredag och på lördag ska vi shoppa klänningar inför det kommande bröllopet. Det ska bli kul att äntligen få visa mitt hem för Cillen.


Ekonomi: Idag kom lönen. Dags att spendera!


Sport: Ikväll blir det KiBox och på torsdag blir det badminton i vanlig ordning. Har lite träningsvärk efter all "Guitar Hero" jag spelat i helgen.


Veckans mattips: Idag är det våffeldagen. Så hem med dig och grädda lite frasvåfflor.


Det var allt från "Veckonytt" för denna gång. På återseende.


Kommentarer
Postat av: Cilla

Hihihi, du är asrolig!!!

Ska bli supermysigt att sova hos dig på fredag. Hoppas vi hittar några fina klänning till er på lördag!!
KRAM

2008-03-26 @ 11:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0