Snorigt

Idag är det måndag men jag är inte på jobbet. Vaknade i lördags med halsont som sen utvecklades till en förkylning och en matt känsla i kroppen. Men jag är på bättringsvägen nu. Kommer stanna hemma imorgon men räknar med att jobba på onsdag igen.

Så, hur har helgen varit då? Jo, tack, den har varit bra. KENT-konserten i fredags var kanon. De spelade i en liten idrottshall men enbart 2000 fans. Vi hade sittplats. Det var lite jobbigt för mig och Jessica. Vi ville helst vara nere på golvet och dansa. Men vi var mycket nöjda ändå.
Hotellet vi bodde på hade en fin lobby, så jag trodde rummen skulle vara lika fina. Men där hade jag fel. Rummen var slitna och omoderna. Men sängen var skön och det var inga som helst problem att få in finsk radio eller finsk TV som vi hade stor glädje av ;) Vi käkade middag på Bishops Arms som låg vägg i vägg med hotellet. Det var även där vi avslutade vår kväll.
På lördagen kikade vi runt lite i Västerås City. Jag shoppade en del.

När jag kom hem i lördags slocknade jag på soffan. Senare på kvällen var jag tvungen att göra mig i ordning igen för nästa konsert. Jag petade i mig värktabletter och sen bar det av till Hovet för att lyssna på Smashing Pumpkins med syrran. Det var en bra konsert. Synd att jag inte var lite mer på G. Men Jessica tyckte jag var ganska trevlig att umgås med ändå. Jag fick t.o.m i mig en öl.

Igår slappade jag en massa tills det var dags att åka och fira morfar. När värktabletten slutade verka fick vi bege oss hemåt. Åter igen somnade jag på soffan och där låg jag tills det var dags att gå och lägga sig på riktigt i sängen. Tack och lov för piller, säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0