Open your minds...

... och gå och titta på "Sweeney Todd". Nya rullen med Johnny Depp i huvudrollen. Det är en musikal och handlar om en seriemördande barberare. Filmen flippar ut totalt mellan varven så då sitter man och skrattar högt samtidigt som blodet sprutar över hela bioduken. Brutalt, bisarrt, barbariskt och jättebra!

Katja, jag behöver ett nytt mobilsmycke. Barbaskön tog livet av sig idag. Han hoppade ut från min jackficka nånstans i Sundbyberg. Sen dess har ingen sett honom. Jag har haft en liten minnesstund för honom nu på kvällen.
image28

Nu ska jag skrapa lotter!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag går omkring och nynnar på melodierna från filmen :-)

2008-03-12 @ 19:48:20
Postat av: Katarina

Den blir bara bättre och bättre ju mer jag tänker på den. Men när Amanda sa att hon skulle gå och se den sa jag till henne att det var ju så mycket blod!

2008-03-13 @ 08:07:58
Postat av: Systra

Stackars barbaskön!

2008-03-14 @ 09:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0