No name-inlägg

Här följer ett inlägg som inte innehåller så mycket spännande...


Fick SMS från Jessica igår. Hon är ju i Thailand. Hon skrev: "Heaven, I´m in heaven". Det är ju så det känns när man är i Thailand. Men mamma tolkade det som att hon hade knarkat, hahaha. Väntar på att syrran ska uppdatera sin resdagbok så man kan få höra lite mer om hur de har det.


Makaronipuddingen smakade bra igår och vi hade en svettig timme i badmintonhallen. Efter det hämtade jag upp Magnus på jobbet och sen åkte jag hem och gräddade cream bruléen som vi skulle bjuda våra middagsgäster på ikväll. MEN, Magnus har gått och blivit sjuk (jag har smittat honom) så vi fick ställa in middagen. Trist, tycker jag. Men detta innebär att jag och Magnus får frossa i cream brulée ikväll, om man ska se något positivt i det hela.  


Imorgon är det dags för "årets utgång". Ett gäng brudar, god mat, mycket alkohol, musik, dans. Det ska bli fett kul!!  Rapport kommer på söndag OM jag pallar ;)


Oj oj, nu har syrran uppdaterat sin resdagbok. Telepati kanske?


Auf wiedersehen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0