Lördag

Igår var en händelserik dag.
1. Jag trampade i hundbajs
2. Jag shoppade ett par skor
3. Jag såg en kändis. (Har glömt bort vilken bara)
4. Jag såg en tio-åring suga på tummen i 12 minuter!! Sen var jag tvungen att gå av t-banan. Han fortsatte säkert    suga. Äckel päckel!!
5. Jag drack Tequila Rose för försten gången och det var gott.
6. Jag smakade på en vanlig Tequila för första gången på 10 år. Det var också gott.
7. Jag kom hem kl. 05.10 i morse. Det var länge sen jag var ute så länge.
8. Jag pratade lite engelska. Men var lite för blyg så det blev bara några få ord :-)
9. Carola gick inte vidare i Melodifestivalen.
10. Jag löste melodikrysset för första gången i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Madde

Wow,vilken häftig lördag!Men det blev visst ingen "popcorntröja"? Blev det nya skor pga hundbajstrampet?

2008-03-09 @ 18:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0