Lite bilder från helgen

image18
Söt syster väntar på mat

image19
Golden oldies redo för konsert

image20
Kenta!

image21
Generation X - min favvolåt at the moment

image22
Folk brukar säga att jag och Jessica är ganska lika varann. Men jag har aldrig sett den likheten förrän nu. Vi är kanske ganska lika ändå. Pannan, ögonbryna, ögonen och så våra fina "Kronprinsessan Viktoria hakor". Vad tycker ni? Är vi lika?

image23
Smashing Pumpkins. Sångaren, Billy, hade kjol på sig.

Jag och Jessica har kommit på att vi måste lära oss spela gitarr för det är coolt.


Kommentarer
Postat av: Katja

Som två bär!

2008-03-03 @ 17:24:48
Postat av: Mia

Som två bär med olika näsor!

2008-03-04 @ 16:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0