Jag, årets kock?

Igår fick jag ett recept på en ny maträtt som jag var sugen på att prova.

Senapsmarinerad kyckling med pepparrot. Jag tycker väldigt mycket om pepparrot men har aldrig använt det i min egen matlagning. Jag stegade in på Konsum och gick direkt till grönsaksdisken. Där blev jag stående.

Hur ser en pepparrot ut??!?!?!?!??!?! Hahahhaha!! Vilken kock man är ;-) Nu har jag googlat så nu vet jag hur pepparrot ser ut. Så på söndag blir det Senapsmarinerad kyckling med pepparrot.
Igår åt vi hemgjord pizza istället.

image29


Kommentarer
Postat av: katja

hahaha... kanske ska sikta på nästa års årets kock istället så du hinner få koll på råvarorna! :-D

2008-03-13 @ 08:52:00
Postat av: Mia

Jag kan faktiskt erkänna att jag förstår dig. För mig är pepparrot något i tub!
Och hade du visat den där bilden för mig hade jag gissat på palsternacka, ser ju likadant ut!

2008-03-13 @ 09:49:19
Postat av: Camilla

Du får berätta sen om det var gott!

2008-03-13 @ 12:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0