Idiotiska hundägare!

Imorse lyssnade jag på musik i min mobil när jag gick ut genom min port. Så jag blev lite överraskad när en söt liten hund kom skuttandes framför fötterna på mig när jag kom ut på Järnvägsgatan. Jag var liksom inte helt förberedd. Jag hajade till lite sen log jag mot ägaren och hon log tillbaks. Längs hela Järnvägsgatan så var de ca 10-15 meter framför mig. Utanför O´learys, på trottoaren, ser jag hur hunden laddar och förbereder sig för en skit. Plupp, så kom det ut en krämig kula. Tror ni hundägaren plockade upp skiten??? Nää, hon traskade vidare som om inget hade hänt. Så jävla vidrigt!!! Undrar hur många som trampat i den där högen under dagens lopp. Utanför Konsum såg jag hur hunden laddade igen, men då tog hundägaren tag i kopplet och drog till så då kunde inte vovven få utföra sitt nästa ärende.

Ska en sån människa få ha hund? Först sabbar hon för mänskligheten och sen sabbar hon även för sin lilla hund....


Kommentarer
Postat av: Annelie

Så typiskt! *försvarstal från annelie* Jag är en ansvarsfull hundägare å plockar alltid upp å ja låter alltid henne och alla andra vovvar ja går ut me om dagarna bajsa när dom måste :-D

2008-03-28 @ 19:30:51
Postat av: Anna Frans

Hej Annelie!
Förstår att du är en bra hundägare. Det märks liksom på nåt sätt. Visst är det taskigt om en hund vill bajsa å så drar ägaren iväg med hunden så de får "knipa" igen?

2008-03-29 @ 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0