Omotiverad

Jaha... då sitter man här på jobbet dagen innan midsommar. Ska jobba hela långa dagen. Har jag gjort någon nytta än??? Näää... jag glömde motivationen hemma idag. Å ändå har jag hästmycket att göra. Får nog åka hem en sväng och hämta motivationen.

Jaha... fotbllen var ju inge vidare kul igår. Jag säger inget mer än så. Men det var kul när de visade Zlatan i slow motion och hans läppar fladdrade :)

På söndag åker jag till Grekland :)))))) Synd bara att jag har så mycket att fixa i ordning. Man är ju alltid ute i sista sekund. Men passet har jag letat fram och det är ju viktigast. Behöver köpa solkräm till näsan också eller så gör jag som Stig Helmer och sätter dit ett sånt där nässkydd. Det vore väl ganska coolt, va?! Jag tror Katja och Mia gärna också har ett varsitt solskydd.

Imorgon är det midsommarafton! Då ska vi till Rikard och Lotta och Freja. Det ska bli himla trevligt och kul och gott.

Nu ska jag försöka göra lite nytta. Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hallå Anna,kom igen nu.Lycka till med eftermiddagsjobbet!!!!!! Efter jobb väntar vila.

2008-06-19 @ 12:04:33
Postat av: Annelie

nu e ju eftermiddagen slut, men lycka till i efterskott :-) Å så kul för er å åka till Greklandet!!! Ja tror bestämt att du måste bada lite åt mej me. Å tack för kommentaren i min blogg! Det känns lite bättre idag efter dagen med delfinerna igår fick ja nåt annat å tänka på, vilket verkligen behövdes!!

kram påre

2008-06-19 @ 17:28:45
Postat av: Camilla

Glad midsommar, hälsa dom så mkt från mig...

Kram

2008-06-19 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0