Living the dream!

Som ni säkert vet har jag alltid gillar Madonna. Hon är ju min "stora idol". Nu ska hon ut på Europaturné igen, men som vanligt dissar hon Sverige. Vi har ju inte tillräckligt stora arenor för Donnan. Jag har flera gånger tänkt att jag får väl bege mig ut i vida värden för att få gå på åtminstone en konsert. Men det blir ju så himla dyrt...


Men så i måndags fick jag ett samtal från mormor och morfar.

•-          Hej, vad har du för kontonummer? Vi vill ge dig pengar.

Men oj, tänkte jag och blev lite chockad.

Imorse kom pengarna. På en gång visste jag vad jag skulle använda de till. Konsertbiljetter, boende och flyg för mig och Magnus till Paris 20 september. Konsertbiljetterna har jag redan bokat och betalt. Resten ska jag kolla upp ikväll tänkte jag.


Men fattar ni!!??? Jag ska äntligen få gå på den konsert som jag sett fram emot i så många år. "I´m living the dream" som Björn Gustafsson brukar säga.


Tack så jättemycket mormor och morfar! Jag är världens lyckligaste!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ha en trevlig dag :)

2008-06-11 @ 11:28:25
URL: http://elilnor.blogg.se/
Postat av: Petra

Va roligt för dig! Låter ju superkul! Kan jag få låna din mormor och morfar!?

2008-06-11 @ 14:46:50
Postat av: Annelie

Shit va kul!!!! Förstår att du längtar!!! :-)

2008-06-11 @ 15:55:15
Postat av: Madde

OjOjOj va häftigt.Nu va du riktigt snabb.

2008-06-11 @ 16:05:32
Postat av: Johanna

Fubb!! :)

2008-06-11 @ 17:05:18
URL: http://www.nogg.se/mammamu78
Postat av: Cilla

Åhhhhhh, vad orättvist. Jag vill oxå ha massa pengar!!! Men min morfar är faktiskt oxå väldigt generös, det är tur man har dem. :-)



Förresten, TILL MADDE: (ser att du är inne lite då och då) Ville bara tacka så hjärtligt för den superfina vinflaskan med tillhörande saker. Vi blev jätteglada. Tackkort kommer så småningom.



Även hjärtligt tack till er andra oxå som var med.



Kramis

2008-06-11 @ 17:36:35
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Camilla

Å va roligt... jag skulle oxå kunna tänka mig att se madonna live ;-)

2008-06-11 @ 20:18:56
Postat av: Mia

Äntligen!!!

2008-06-11 @ 20:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0