Laddar för helg

Om 24 minuter får jag gå på helg. Men ikväll blir det ganska trist. Ska vara hemma själv och jobba. Magnus är på sommarfest med jobbet. Men imorgon blir det kul. Då ska vi inleda dagen med en golfrunda. Sen måste jag snabba mig på så jag kan vara hemma hos Annelie och Robert till kl. 18 för då börjar ju MATCHEN! Efter det ska vi grilla. Jag grillar så sällan så det känns nästan lite exotiskt för mig, hahah! Det ska bli super kul och trevligt att träffa alla fantastiska människor ;) Det ska bli extra kul att få träffa No-name-baby. Hoppas hon inte tar illa upp om vi vrålar lite när Sverige gör mål.


På söndag lär man vara lite bakis. Men ska ändå försöka komma iväg till gymmet. Plus att jag måste laga något franskt! För på måndag har vi fransk buffé här på jobbet. Eeee... vad ska man bjuda på då?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Crepes är väl franskt :) Och bolljabejs. Har ingen aning om hur det stavas, och knappt hur det uttalas heller :D

2008-06-13 @ 18:13:33
URL: http://www.nogg.se/mammamu78
Postat av: Katja

French Fries! :-D

2008-06-15 @ 15:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0