KISS va coolt!

I fredags var en fullspäckad dag. Först mötte jag upp mammsen i Farsta C. Vi åkte till Hornstull och gjorde ett besök hos min hudterapeut, Teodora. Mamma skulle få sina bryn färgade. Jag trodde inte mamma hade några ögonbryn, men hon hade en hel del visade det sig.

Efter det åkte vi till Jensens Bøfhus och mötte upp resten av familjen. Vi åt en bit mat men jag njöt mest av välkomstdrinken som bestod av vitt vin, fläderblomssaft och mineralvatten. Asgott! Måste prova det hemma nångång i sommar. Efter Jensens åkte jag och Mange till Stadion för att kolla och lyssna på KISS. Jag fick en fin KISS-tröja av Magnus och så köpte vi lite folköl. Då kände jag mig rätt så rockig faktiskt. Det var en kul konsert. Gubbarna var crazy och bjöd på en rolig show. Allt som jag hoppades på fick vi. Fyrverkerier, explosioner, stämning. Vi fick även se lite blooooood.

image75

image76

image78

image79


Kommentarer
Postat av: Petra

Det ser väldigt häftigt ut på bilderna, skulle nästan själv vilja ha sett konserten!

2008-06-02 @ 12:55:40
Postat av: Systra

Coooolt :)

2008-06-02 @ 16:41:49
Postat av: Madde

Vad för bloooooood fick ni se?

2008-06-02 @ 18:26:47
Postat av: Anna Frans

Svar på mammas fråga. Han med långa tungan, Gene, hade en kapsel eller nåt i munnen som han tog sönder och då rann det en massa blod längs hans haka och mun. Publiken went wild ;)

2008-06-03 @ 08:04:59
Postat av: Mia

Jag vill gärna bli bjuden på den där drinken i sommar!

2008-06-05 @ 12:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0