Hej, jag ringer från Skatteverket

Så lät det på min telefon i förra veckan. Tror ni man blir svettig då när man är nybliven företagare. Men det var inget farligt samtal. De ville bara boka in en dejt med mig och ge mig lite info om sådant som är bra att tänka på när man är "ny". Det tycker jag är himla schyst gjort av Skatteverket. De kanske kan ge mig några heta tips och trix. Så imorgon ska jag dit och träffa 2 st. handläggare. Jag känner mig som en business woman. Jag ska nog ta mina svarta finbyxor på mig imorgon och skor med lite klack.  Å så måste jag ta med mig alla mina papper hade jag tänkt. De måste jag ju förvara i en portfölj. Hmm... en sån har jag inte. Det får bli en ICA-kasse.


Kommentarer
Postat av: Madde

Ditt nästa "väskinköp" borde bli en portfölj.ps: vilken bra profilbild du har satt in,tycker att jag känner igen den.

2008-06-10 @ 16:21:23
Postat av: POSH.G

spana in våran blogg också :) den är ganska så ny

2008-06-10 @ 16:22:15
URL: http://pooshg.blogg.se/
Postat av: Johanna

najs profilbild. Lycka till på verket imorgon :)

2008-06-10 @ 21:39:52
URL: http://www.nogg.se/mammamu78

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0