Cillas Hjärna

Lilla Cilla har haft ont i huvudet en längre tid och igår blev hon inlagd på Huddinge Sjukhus. Läkarna röntgade skallen på henne och upptäckte att hon har ett mellanrum på 7 mm mellan lilla hjärnan och ryggmärgen. Vad det nu innebär och vilka åtgärder som kommer vidtas får vi veta senare idag. Jag låter Cilla berättar mer detaljer på sin egna blogg så infon kommer direkt från "källan".


Jag åkte förbi på sjukhuset en sväng igår och då hade hon fått en stark tablett så huvudvärken hade släppt och hon var glad. I armen hade de satt en sån där nål med ett rör på ifall de skulle behöva ge henne något. Uhhh, jätteläskigt. Jag blev snurrig i huvudet när hon visade.


Det var en ganska tung dag igår för man var ju så himla orolig för Cilla. Men det kändes bra att åka ut och hälsa på henne lite. Nu hoppas vi på att hon slipper operation och att hon får åka hem till sin familj idag.


Jag återkommer senare under dagen.


Kommentarer
Postat av: Annelie

uuuuusch, stackars cilla!! hoppas allt går bra!!

va har hon för bloggadress?

2008-06-13 @ 08:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0