Skräckfilmssommar?

Det verkar vara en skräckfilmssommar i år. På var och varannan kanal kör de rysare. The Ring, The excorsism of Emily Rose, Constantin m.fl. Igår visade Femman den läskigaste filmen av de alla: SAW!!! Jag är glad att Anett här på jobbet hann förvarna mig så jag kunde hoppa över Femman helt när jag zappade på TV:n igår. SAW är den film som jag haft svårast att släppa. Den naglade verkligen fast sig i hjärnan på mig. Vad är det så som fick mig så rädd? Visst, mördaren utförde de mest sjuka grejerna på sina offer. Men det var ändå den fula dockan som skrämde mig mest. Hahah! En docka!!! Så läskigt är han väl ändå inte när man tänker efter?


Kommentarer
Postat av: Annelie

jo, såna där dockor e skitfarliga!!! Ja tänkte se Saw igår, å de va ju en jäkla tur ja inte gjorde de!!!!! Hade hamnat på hispan då. Har hört nånstans att den kan jämföras med Seven, då hade ja ju kunnat se, men sen fick ja lära mej att så va de inte, inte ens i närheten! Å när du tyckte den va värst av alla så e ja mycke nöjd me mitt beslut att hoppa den filmen!!!! :-)

2008-07-18 @ 08:39:07
Postat av: systra

Jo han är jätteläskig!!!!

2008-07-18 @ 09:21:11
Postat av: Anna Frans

mmm... jooo... han är läskig... försöker intala mig att han bara är en docka. Who am I kidding?? Jag är rädd som faaaaan för honom!!!

2008-07-18 @ 10:40:43
Postat av: Annika

Han är sjukt äcklig! Jag har sett alla SAW filmerna ändå, men klart som tusan att man är skärrad efteråt. Men nån jag är rädd för det är clownen i DET(Stephen King)! Usch och fy.



Imorgon ses vi!



Kram

2008-07-18 @ 10:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0