Samma visa varje gång

Varför, varför tillåter jag mig själv att kolla på skräckfilmer och rysare? Jag blir ju helt knäpp efteråt. Men det är ju så spännande när man sitter framför TV och får rysningar och kalla kårar. Igår gick det en film på Trean som hette Besatt. Den handlar om Emily Rose och rättgången som hölls efter hennes död. Emily Rose blev ju besatt av djävulen och tillslut dog hon. Det är extra scary med tanke på att det är baserat på en verklig händelse. Men självklart har de kryddad filmen med det lilla extra.

Det var läskigt att borsta tänderna igår och att tvätta ansiktet. Det var läskigt i natt när Magnus pratade i sömnen. Det var läskigt att gå upp imorse. Det var läskigt när jag stog i duschen. Det är läskigt heeeeela tiden!

Men det är ju ändå såååå spännande så nu ska jag ut på Google och läsa lite mer om Emily Rose.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst är man lite knäpp som utsätter sig för sånt där. Hemma hos oss är kysare alltid kombo med komedi, för Daniel sitter alltid och kikar mellan fingrarna. Stackars karl är livrädd, han tycker musiken är värst. Jag gottar mig åt alltihopa, mohahah :D

2008-07-14 @ 11:14:27
URL: http://www.nogg.se/mammamu78
Postat av: Annika

Visst är den bra!!! Jag älskar den filmen. Har sett den typ 3 gånger. Första gången på bio. Den är superscary men har det lilla xtra.



Kram

2008-07-15 @ 10:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0