Pannacotta

Igår var jag hos mamma och pappa på middag. Mamma är bortrest så det var bara jag, pappa och syrran. Vi åt kyckling curry. Pappa äter alltid det när mamma är bortrest för det är bara då han kan få en curry rätt. Mamma hatar curry. Till efterrätt köpte pappa Tiramisu. Jag tålde inte den så pappa köpte även färdig pannacotta till mig. Tanken var god. Men kolla hur det såg ut.



Jiiiiiiuuuuuuuuuuuu!
Jag åt upp den ändå. Den smakade ganska OK.
Men om sanningen ska fram så blev jag lite konstig i magen efteråt.
Det kan bara ha berott på pannacottan, eller hur?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart är pannacottan? Och vad är det på bilden? ;)

2008-07-08 @ 08:29:57
URL: http://www.nogg.se/mammamu78
Postat av: Annika

TJOHO! Nu kan jag inte bara läsa din blogg, jag kan även kommentera den från jobbet! =D

Det där såg inget vidare ut. Man kan undra om du redan ätit och fått upp det igen. ;O)



KRAM

2008-07-08 @ 09:39:26
Postat av: Annelie

hur ska en panacotta se ut eg? ut me en bild :)

2008-07-09 @ 09:19:54
Postat av: Annelie

oj! hahaha ja de va ju lite skillnad kan man säga :-D

2008-07-09 @ 14:31:30
Postat av: Anna W

Men fy va äckligt det såg ut! Att du kunde äta det!

2008-07-11 @ 14:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0