Ojsan!

Hallå i värmen! Jag har visst glömt bort att blogga idag. Å värre lär det bli eftersom jag alldeles strax kommer gå på semester!


Semestern kommer bjuda på skärgårn´, Rättvik, Karlstad och Finland. Där emellan blir det golf, bad och vin. Redan ikväll blir det vin. Med tjej-gänget. Det ska bli kul. Vi kommer svettas som små grisar och bli fulla som faan.


Snart är det augusti... å sen september och sen höst... Men jag är inte orolig. Jag ser fram emot min höst. Den bjuder på 3 fantastiska konserter!! Coldplay, Madonna och Bo Kaspers Orkester. Jag har sagt det förut, jag säger det igen: Jag har en fantastiskt bra musiksmak!!


Nu ska jag gå ner till omklädningsrummet och mumma. (Mumma är behö-slang och betyder att man fräschar upp sig inför kvällens event)


Imorgon lär jag vara bakis. Den tänker jag bota med ett svalkande dopp i Mälaren. Sen kan vi börja om från början och knäcka en bärs!


Haha, detta inlägg känns lite flummigt! Är jag redan full eller? Hahaha!


Party on people!

Make love, not war!


Kommentarer
Postat av: systra

jag håller med, du har en otroligt bra musiksmak :)

2008-07-27 @ 17:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0