My weekend

Hej, hur har ni haft det i helgen?


Jag har haft det bra. I fredags mötte jag Johanna vid söder. Vi satte oss på gamla "WC´s" uteservering och drack gotte-dricka och åt lite mat. Efter det gick vi vidare till Medis och tog en varsin drink på "FemtioFyra". Sen var det snurrigt i kolan.


I lördags var det dags för en golfrunda med Magnus, Anna och Erik. JAG VANN :) Bara så ni vet. På kvällen bjöd vi hem Anna och Erik på en spontan grillkväll. Vi drack Ouzo före och efter maten. Men Erik tyckte det var så äckligt så han hällde ut sin shot på bordet istället. Det är ju också ett sätt att framföra att man inte gillar spriten som serveras, hehehe :)

(OBS! jag försöker vara lite ironisk och rolig, han hällde inte ut det med flit så klart)


Igår hade vi slappmorgon. Det är så nice att ligga och dra sig i sängen och sen vandra runt i morgonrocken ett par timmar. När vi väl fick på oss lite kläder åkte vi iväg till Dormy och sen till IKEA. Vi handlade lite smått och gott och avslutade shoppingen med den obligatoriska 5-kronors korven på IKEA. Efter det åkte vi till S:t Görans Sjukhus och hämtade Magnus mamma som legat där sen i onsdags. Hon har fått proppar i huvudet och det är ju allvarliga grejer. Men igår fick hon iallefall lite permission. Vi åkte hem till Magnus kusin med familj och grillade hamburgare. Det var trevligt och gott. På vägen hem passade vi på att hyra en film. Vi hyrde "Gone baby gone". Den kan jag varmt rekommendera. Man får sig en tankeställare efteråt och hoppas att man själv aldrig behöver fatta så pass tunga beslut som killen i filmen var tvungen att ta.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haft en bra helg :)?

2008-07-07 @ 10:03:36
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Petra

Låter som en bra helg! Tråkigt med Magnus mamma! :-( Hoppas hon kryar på sig!

Kram kram

2008-07-07 @ 11:00:26
Postat av: Cilla

SKa nog ta och ladda ner den filmen, verkar bra!!!!

2008-07-07 @ 12:30:31
URL: http://cillablixt.blogg.se/
Postat av: Anna W

Hi hi! Erik låter hälsa att spriten visst var god! Själv kan jag inte uttala mig, chaufför som man e. :-) Erik tycker det är jätte bra 5 månader kvar + några till. Snacka om att han kommer få köra när jag ska ta igen 1,5 års alkoholuppehåll!

2008-07-11 @ 14:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0