Morgonstund!

Jag går upp ganska tidigt varje morgon, men det är ändå OK för jag vet att jag kommer få sova i minst 20 minuter på pendeln på väg till jobbet. Jag gör det VARJE morgon. Det tar cirka 2 minuter från det att jag klivit på tåget tills dess jag somnat. Å jag sover så skönt. Det är en härlig stund på morgonen. Idag var inget undantag. Innan tåget nådde Karlbergs Station sov jag. När vi kom till Centralen och hade stått där ett par minuter var det någon som puttade på mig. Jag blev rädd och vaknade. När jag öppnade ögonen så stog en tant lutad fram mot mig och sa:
- Vi är vid Centralen, jag tänkte att du kanske ska gå av här?.
WHAT THE FUCK, tänkte jag!
- Näää, jag ska till Farsta, svarade jag, lite morgongroggig och trött.
- Ok, då vet jag, svarade tanten och gick tillbaks till sin plats.
Sen var ju den ljuva morgonstunden över för min del. Jag kunde inte somna om, dessutom vart jag lite grinig.
Visst, tanten ville bara vara snäll. Men hennes tjänst blev en gigantisk BJÖRN-tjänst.
Mooooorrrrrrr!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Å vad surt. Jag blev väckt av en stor blöt puss och massa kramar, och sen glatt "prat" :)

2008-07-11 @ 09:59:25
URL: http://www.nogg.se/mammamu78
Postat av: Madde

Jag tyckte "tanten" va himla omtänksam.

2008-07-11 @ 17:09:13
Postat av: Annika

Hahahaha. Det där hade nog jag ockå blivit sur på, fast hon som sagt nog bara ville vara snäll. =)



Kram!

2008-07-12 @ 22:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0