Mixat inlägg

Igår var jag och såg Sex and the City med Annika och Bettan. (Fick lite skäll av Annika i mitt tidigare inlägg för att jag inte redan bloggat om det). Jag tyckte filmen var strålande bra. Men vad var det för bröllopsklänning Carrie hade på sig????? Även fast det var en märkesklänning så var den ju fruktansvärt fuuuuul!! Å så den där fågelgrejen hon hade i håret. Herregud!! Annars var filmen helt underbar.

Ikväll ska jag gymma med Annelie. Det var ett tag sen, men det blir ju så under sommaren. Det känns väldigt tungt att behöva gå till gymmet. Jag vill egentligen inte. Men det är ju för mitt eget bästa. Man märker på en gång när man blir en soffpotatis. Det börjar hänga lite här och där :)

Imorgon ska jag och Mange gå en kort golfrunda på Bromma GK. Förloraren ska bjuda vinnaren på middag. Håll tummarna för mig!!!

På lördag ska jag åka till E-tuna med syrran. Vi ska på konsert. Håkan Hellstrom + KENT på samma scen. Kan det bli bättre? Efter det blir det nog lite party på stan. På söndag kommer Magnus och hämtar mig på hojjen (om vädret tillåter det).

Det känns som en bra helg :)

Nu ska jag fortsätta surfa för vi har inget att göra på jobbet.

Kommentarer
Postat av: Annika

Sådärja! Nu är jag nöjd. =D

Jamen visst var filmen kalas? Jag tycker klänningen var fin! Men fjädrarna(eller fågeln)hon hade i håret gick fetbort. Snyggare med utsläppt. Lycka till imorgon och ha en skön helg! Kramis

2008-07-10 @ 14:14:13
Postat av: Annelie

visst de e inte världens roliagaste å åka till gymmet, men när man väl e där ere väl åkej... man får ju en trevlig pratstund om inte annat :-D

2008-07-11 @ 08:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0