Ibland går det undan

Igår mötte jag upp Annika på stan för att leta efter en party-klänning till henne. Jag var inställd på att vi skulle få leta både här och där, det brukar ju vara så när man är ute efter nåt speciellt. Men tänka sig, vi hittade en klänning i första bästa butik. På REA dessutom. Ja, det gick så bra så shoppingrundan var över på en kvart, kändes det som. Själv så fick jag 2 par nya solglasögon för 78kr. Ska bli intressant att se hur länge de håller.

När jag kom hem efter snabba shoppingrundan så satte jag mig framför TV:n. Har ni sett programmet X-effect på MTV nångång?? Heeeeelt stört program, det måste vara uppgjort. Det handlar om 2 kärlekspar som åker till en resort. När de kommer dit visar det sig att ena tjejen och ena killen från respektive par haft ihop det tidigare. Å så går det hela ut på att de ska vara otrogna mot sina nuvarande. Hur sunt är detta liksom??? Jävla nötter!! Jaja, när jag hade kollat klart på X-effect så insåg jag att sommarTV inte har mycket att erbjuda så då satte jag igång att städa. Det bästa med städningen var att jag hittade 2 saker som jag letat efter länge. Till att börja med hittade jag min förlorade KENT-skiva. Den hade gömt sig i fel fodral. Det andra jag hittade var ett silvrigt BH-band. Det låg i skohyllan. Är inte det ett väldigt konstigt ställe att hitta ett BH-band på?

Kommentarer
Postat av: Systra

Yeeey! Trevligt att du hittade kent :)

2008-07-17 @ 12:36:09
Postat av: Annika

Jag är såååå nöjd över gårdagens köp ska du veta! Ikväll ska håret färgas.



Kram

2008-07-17 @ 12:38:22
Postat av: Madde

Undrar vart våran KENT-skiva har tagit vägen? Har inte hittat den trots städning.

2008-07-17 @ 14:14:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0