Filmen gör sig påmind

Jag berättade ju häromdagen om att jag hade sett en läskig film om en tjej som blir besatt av demoner. Kl. 03.00 varje natt är det demonernas tid så då härjade de runt.

I natt (på riktigt) vaknade jag till och kände mig lite varm, så jag gick upp för att hämta en hårsnodd. Jag brukar alltid bli lite svalare av att sätta upp håret. När jag gick ut i hallen såg jag att Magnus klocka låg på vår lilla bänk. När jag kollade på klockan var den exakt 03.00. Aaaaaaaaa, kände jag. Vände på klacken och gick och la mig igen. Jag fick klara mig utan hårsnodd helt enkelt. För om jag hade gått in på muggen där jag hade hårsnoddarna så hade det säkert suttit en demon på toaletten eller nåt, eller hur? ;)

För er som vill läsa lite om den riktiga tjejen från filmen så kan ni gå in på denna länk: Emily Rose Där finns även en ljudinspelning som jag inte vågat lyssna på. Om det är någon där ute som vågar lyssna så kan ni väl berätta om det var läskigt eller inte.

Kommentarer
Postat av: Madde

Snälla Anna, sluta å titta på en massa filmer.Gör som jag,håll dig till dokumentärer.Då slipper man oftast mardrömmar.

2008-07-16 @ 11:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0