2 dagar kvar

Idag är det torsdag, torsdag morgon. Det innebär att jag bara jobbar 2 dagar till sen ska jag semestra i 3 veckor. Jag hoppas för allt i världen att vädret håller i sig.

Igår tog jag och Mange ett glas på "The Cottage" i Sumpan. Jag har nog aldrig druckit en halv liter cider på så kort tid. Solen gassade och cidern svalkade. Efter det gick vi till "Gusto" för en bit mat. Jag åt scampi och risotto. Magnus tog en pasta med oxfilé och till efterrätt delade vi på en pannacotta med rommarinerade jordgubbar. Det var bra drag på jordisarna, de smakade sprit. När man dricker alkohol i solen krävs det ju inte mycket för att man ska bli påverkad. Så när vi kom hem igår slocknade jag på soffan alldeles för tidigt. Men det var trevligt så länge det varade.

Imorse när jag åkte till jobbet så började jag fundera på vad värsta jobbet/arbetet kan vara så här års. Jag tycker alltid lite synd om de som sitter i tunnelbanespärrarna under jord. Vad anser ni är värsta jobbet?

Kommentarer
Postat av: Annelie

värsta jobbet är ju klart dom stackare som tömmer bajamajor på festival!!!

2008-07-24 @ 10:10:14
Postat av: Anna Frans

hahahha

2008-07-24 @ 13:36:28
Postat av: Petra

Haller nog med Annelie! hahaha Just nu ar vi i Grekland o sitter pa ett internet cafe. Vi har ca 40 grader pa dagarna och svalt och skont pa kvallarna. Hoppas ni har det bra dar hemma! Kram kram

2008-07-24 @ 20:05:45
Postat av: Cilla

Hej vännen, nu är det bara en dag kvar.

Ha en superskön semester!

Kram

2008-07-25 @ 08:42:33
URL: http://cillablixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0