Vad gör man när det inte blir som planerat

Lördag.... dagen har varit ganska så tråkig. Dagens roligaste händelse var nog när en Jack Russell attackerade mig och slickade mig i armhålan. Han gillade min deo, eller om det kanske var min armsvett. Har inte så mycket i ju för sig, men hundar här väl bättre luktsinne än vi människor.

Skulle egentligen ha åkt till Vingåker idag. Men Cilla har varit sjuk. Jag hade inte brytt mig så mycket om det om det inte vore för min kommande USA resa. Jag är skitnojig för att åka på nån förkylning eller liknande. Chattade precis med Cilla på MSN lite. Vi hade lika "kul" båda två. Men det var lite lustigt att våra senaste dagar varit rätt så lika. Cilla har fått ett PS3. Igår var Magnus och köpte ett PS3. Idag har Cilla målat naglarna. Jag har också målat naglarna. Cilla har ätit potatisgratäng till middag. Jag har en potatisgratäng i ugnen just nu. Lite lustigt, tycker jag :-)

Igår var jag på bio med syrran. Innan bion gick vi till Sawadii och käkade nåt jävla äckligt hopkok som skulle vara thaimat. Vi var riktigt besvikna båda två och lämnade en massa. Tur att de finns popcorn på bion. Det fick bli min middag. Filmen vi såg heter "Control" och den hade premiär igår. En väldigt bra film, men en mycket bra skådis som heter Sam Riley. Jag hoppas han kommer vara med i fler bra filmer. Filmen bygger på en verklig story. Det handlar om bandet Joy Division och deras sångare Ian Curtis som är en väldigt djup kille och dessutom lider av epilepsi. Det kan ju aldrig sluta bra... Den senaste timmen har jag suttit här vid datorn och surfat runt lite om Joy Division och deras sångare. Nu ska jag ta och bli lite social och umgås med sambon.



Auf Wiedersehen

Kommentarer
Postat av: Cilla Pilla

Hihih, tycker oxå det var himla kul. Det är bara för att det egentligen var meningen att vi skulle ses idag.

Jag hoppas det blir snart i alla fall, saknar dig så mkt min vän......
Kramis

2008-01-12 @ 21:07:40
Postat av: Petra

Jag har också ätit potatisgratäng idag....
:-)Den var väldigt god!

Kram kram

2008-01-12 @ 21:54:45
Postat av: Mamman

Vi har ätit indiskt och grekiskt ikväll.Gott.Sedan såg vi Solstorm på bio,riktigt bra.Hej å hå,kram

2008-01-12 @ 23:04:35
Postat av: systra

jag har nog ångat mig, jag ger filmen en fyra :)

2008-01-13 @ 02:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0