Tranor på stan

Ett litet förtydligande. Den här hunden som "attackerade" mig heter Bamse och vi träffade honom när vi var hemma hos Magnus kompisar Marcus och Linda på en fika i lördags.


Igår var jag och Annelie på KiBox. Asså jag blir så fnittrig när instruktören sätter igång med de här spirituella övningarna. Igår var vi t.ex. en stor björn och sen skulle vi vara tranor.

Här nedan ser ni en bild på mig och Annelie när vi är tranor, likt va ;-)

Det är iallefall väldigt kul att boxas. Ledaren vi hade verkade gilla turk- och afromusik så igår rörde vi på oss i härliga rytmiska moves, men jag kände mig mest som en stel pinne. Haha, kul är det iallefall och svettiga blir vi.  

image4


Kommentarer
Postat av: Johanna

Är det nya frisyren på din lilla bild? Syns lite dåligt, men det jag ser ser snyggo ut ;)

2008-01-14 @ 12:34:07
Postat av: Annelie

Haha jadå, de e så likt så :-D håller me dej om att de e kul! ser redan fram emot söndag! :-D

2008-01-16 @ 12:09:25
URL: http://nilma.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0