Jag har inget att skriva om

Kom på att det var ett tag sen jag skrev nåt här på bloggen. Inte för att jag har nåt spännande att berätta nu heller men jag måste ju fylla på med lite text.


I helgen som gått hade vi Maria och Rickard på besök. Det var jättetrevligt. Man kan sammanfatta helgen med ett ord: MAT! Vi åt hela tiden kändes det som. Vi fick t.o.m ställa in ett planerat restaurangbesök bara för att vi var så mätta. I söndags körde vi till Arlanda och dumpade av Maria och Rickard på Terminal 5. Jag blir alltid lite smådeppig när jag vinkar av de på Arlanda. Men om 3 månader kommer de hem igen och då får jag hämta upp de på Arlanda. Det är lite av en tradition numera.


Hur känns det då på nya jobbet? Jo, det känns bra över lag. Kollegorna är snälla och de verkar ha humor lite då och då :-) Idag har jag t.ex fått lära mig hur en fågelskådare agerar :-)

Ibland hamnar jag dock i en liten svacka då jag längtar tillbaks till Behö.supp.


Nu är lunch-timmen slagen!


Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0