Ice, Ice, Baby!

Jaaha, då var det söndag igen. Här följer en sammanfattning av helgen.
I fredags var jag och Petra hemma hos Mia, Marcus och Wilda. Vi åt god mat, räkor i het sås, drack en massa vin och hade supertrevligt. Vi hade lite "catching up to do" efter julhelgerna.

Igår åkte jag in till stan och mötte upp Katja och hennes finska väninnor som var ute på en helgkryssning med några timmars stopp i Stockholm. Vi mötte även upp Camilla. Jag undrar hur det gick för tjejerna på resan tillbaks till Suomi med tanke på de kraftiga vindarna som rådde igår. Det var kul å få träffa Katja Kaj även om det bara blev ett par timmar.

På kvällen åkte jag och Magnus in till stan och mötte upp mammi och pappi. Vi hade bokat plats på "Absolut Ice Bar". Snacka om turistfälla, haha. När vi kom in i baren så blev vi rätt så besvikna för det var så litet. Men efter en stund så vart det ganska nice ändå. Drinken som ingick var god och "värmande" och det var kul att dricka ur isglasen. Efter isbarsbesöket tog vi en dricka på "Bishops Arms" sen gick vi och käkade grekiskt på Faros på Söder.

Idag har jag glidit runt i pyjamas och morgonrock tills kl. blev 16.00. Himla slappt och skönt. Har packat en del och tvättat en massa. Vid 17-tiden mötte jag Annelie vid KS och sen var det dags för KiBox igen. Motivationen var inte på topp för min del. Jag tror att min hjärna redan är i N.Y.

Nu ska jag poppa popcorn.

Sov Gott!

405941-7
Magnus har lekt lite och fått sitt glas att fastna på isväggen.

405941-6
Turister i sin egna stad

405941-5
Polar-pappa

Kommentarer
Postat av: Katja

Det gick mkt bra att åka över, tydligen hade stormen hunnit före oss, och befann sej redan i Tallin när vi åkte ut från Sto! Gungade bara lite lagom skönt o sövande :-D

2008-01-20 @ 22:31:46
Postat av: Maria Fransson

Jag tycker verkligen om era outfitts pa isbaren.
Klart att jag ska lasa din blogg men det ar bra med lite paminnelser ibland:)
Bra att du hittade en under del, jag tror de kan vara lite arga i Staterna om man gar med rumpan bar.. Iallafall pa kryssnings fartyg!
Hoppas ni far en underbar resa!
Jatte kram Mrai!

2008-01-21 @ 08:16:20
Postat av: Mammi

ÅÅÅÅÅ va söta vi är i våra "isdräckter"
Kram

2008-01-21 @ 18:07:29
Postat av: systra

haha va söta ni är :)

2008-01-22 @ 19:39:32
Postat av: Anonym

Vi ska på Håkan :)

2008-01-23 @ 09:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0