Bye Bye 2007

Nu är 2008 här. Hjärtligt välkommen!! Vad har jag för planer för detta år? Till att börja med så väntar en resa till USA. Sen har vi ju två stora, roliga bröllop i maj och juni att se fram emot. Cilla gifter sig i maj och Maria i juni. Det är väl de stora grejerna som väntar. Annars är det lite småkul inplanerat framöver. En tripp till Vingåker, ett besök i is-baren, Kent-konsert i februari, Smashing Pumkins konsert i mars och fortsatt pysslande i lägenheten.


Nyårsafton var toppen! Vi firade hos Rikard och Lotta. Maten var superb! Hummer, oxfilé och pannacotta. Skumpan flödade och rödvinet var förtjusande ljuvligt. Vi spelade en del Guitar Hero och Stockholmsspelet. Magnus har sagt att han ska köpa Playstation och då ska jag köpa mig en egen "Guitar" :-)


Ikväll ska möblerna från IKEA komma och imorgon kommer Maria och Rickard från Karlstad. 2 roliga saker att se fram emot på en och samma vecka.


Jamen just det, jag sitter och skriver från min nya arbetsplats nu. Jag har precis inrett min lilla kontorsdel. Snart kommer min handledare tillbaks från sin lunch och då ska jag få lära mig knappa in nya anknytningar, eller var det nu var :-S Det känns iallefall himla bra och jag har fått en liten välkomstblomma som står här på mitt bord. Om ca 2 veckor har jag nog haft ihjäl den :-( 


Kommentarer
Postat av: katja

tjo! har ni fått upp möblerna? blev det bra? bild tack :-D

2008-01-02 @ 21:22:42
Postat av: katja

vi ska gå o gifta oss i morgon, 15.30 har vi bokat tid! haha..

2008-01-03 @ 11:38:31
Postat av: mamman

Gott nytt!Lycka till med nya jobbet å den lilla blomman.Det ska bli kul att höra hur länge den lever.Skämt åsido,vad för sorts blomma är det? Kram

2008-01-04 @ 22:28:21
URL: http://lillamy34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0